Wednesday, March 21, 2012

韓國 明星情侶 朴寒別(朴寒星)& SE7EN 박한별 & 세븐 Park Han-byul & Seven couple pics + 사복패션 + 5대얼짱 五大얼짱 박한별





Lovely lovely couple !! Park Han-byul & Seven !!!
多麼速配的一對情侶啊!!朴寒別&SE7EN!!!

They have been a couple for 10 years !!!!!!
這對情侶已經在一起十年了!!!!!!


I like this picture very much !! It's so sweet !!!
我很喜歡這張照片!!看起來好甜蜜啊!!!

Don't you think this picture is so cute !!
你們覺不覺得這張照片看起來超可愛的!!

If I have chance to take couple photo with my boyfriend,
I want to take picture like this pose
如果我有機會跟我男友一起照情侶照,我想照這樣的照片




I think this picture was when they were high school or early 20's.
我覺得這張照片應該他們還在高中生的時期,或是20歲初時


Some pics of Han-byul
一些含別的照片


In the airport ~
在機場~

I think she likes to wear comfortable one, but it still looks fashionable.
我想她喜歡穿很舒服休閒的風格,但即使這樣,她看起來還是很有型.


Now. I'm going to tell you about her past life.
現在我想跟大家說說她過去的事情

When I was middle and high school student, 얼짱 is very very popular keyword.
當我還是國中生時,얼짱這個名詞算時那時非常流行的話語

Han-byul is one of the most popular 얼짱 at that time.
在那時 寒別就是其中一個最有名的 얼짱

얼짱的意思是"最漂亮的臉蛋""臉蛋第一"
She was really famous !!
所以她因為這樣變很紅!!

She was an art high school student, and her major was Korean dance.
那時,她唸的高中是一所藝術高中,她主修韓國舞蹈

This aritlce said she is the no.1 얼짱 in Korea !!
在這篇報導裡說,她是韓國第一名的얼짱

Actually she was really really famous.
真的!!那時每個人都知道她是誰吧.

Also, many people said she looked like 전지현 Jeon Ji-hyun.
所以當時也有很多人說她長的很像全智賢



And I found some pictures of her with other 五大얼짱.
 我找到一些她和其他五大얼짱的照片


 Goo Hye-un & Park Han-byul
具惠善&朴寒別


Park Han-byul, Goo Hye-sun & Lee Ju-yeon (Afterschool)
朴寒別,具惠善&李珠妍 (Afterschool 成員之ㄧ)

Most of 얼짱 became singers or actress.
大部分的얼짱 後來都變成了歌手或女演員

I hope you enjoy my posting !! 
我希望妳喜歡我介紹的!!

2 comments:

  1. 感謝你的介紹^^

    最近剛好在看強心臟YG特輯

    順便google了朴寒別的資料

    (當然是因為Seven :P)

    請問他們現在還在一起嗎?

    看了你其他的文章 也都寫得很好~

    謝謝囉~ 繼續加油fighting!!

    ReplyDelete
  2. 我也是看了強心臟YG特集

    上網找了朴寒別的資料

    她跟SEVEN真的超級恩愛

    真的是天生一對

    妳其他的文章也寫得很好喲!!!

    ReplyDelete