Wednesday, March 14, 2012

Happy white day !! +ㅁ + 白色情人節快樂 !! +ㅁ+



Today is March 14 th !!! +ㅁ + Yes !! Today is White day ~~!!! 
今天是三月14日!!! +○ + 是的!!今天是白色情人節 ~~!!!
  
I'm not sure your country has white day, but Korea has White day !!
我不確定在台灣是不是有白色情人節,但韓國可是有白色情人節喔!!
 
Now I'm in my university, so I saw a lot of couples today....
我現在正在我的大學裡,所以我今天已經看到好多對情侶喔...
 
WHERE IS MY CANDY???? but.. I don't like candies...
我的情人節糖果在哪咧?????             但...我不是很喜歡糖果啦...

 
NO CANDY please.. 
拒絕糖果......
 
Give me some boxes of chocolate.. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ PLEASE ! !
給我幾盒巧克力啊........哈哈哈哈哈哈 拜託!!

I saw a news today, and the news said that Korean girls said the HATEST gift for white day is CANDY.
我今天看到一個新聞,新聞內容是韓國女生"最討厭"的白色情人節禮物就是糖果.
 
Actually it is !! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ because I also don't like candy...ㅋㅋ
事實就是如此!!哈哈哈哈哈哈 因為我也不喜歡糖果...哈哈
 
I love sweets, but I just don't like candies..
我喜歡甜的東西,但我就是不喜歡糖果啊.
 
so, most of Korean b.f. usually prepare some other gifts with candy.
所以,大部分韓國的男朋友通常會準備糖果和其他的禮物一起當做白色情人節禮物

anyway ! Today is happy day !! 
不論如何!今天是個快樂的一天!!

I hope you have HAPPY WHITES DAY !!
我希望你們大家都有一個快樂的白色情人節!!

No comments:

Post a Comment