Tuesday, March 27, 2012

韓國 Innisfree 青蘋果汁卸妝油 YEONGAE: cosmetics that I am using now ! (3)



I'm using Innisfree Apple Juicy Cleansing Oil !!
我現在正在使用的保養品還有 Innisfree的青蘋果汁卸妝油!!

My sister used Innisfree olive real cleansing oil,
我妹比我早使用Innisfree 的產品 她是用 橄欖深層卸妝油

so when I went to my sister home ( now she lives alone because of her college) and tried this product.
所以當我去我妹宿舍時,我試過這瓶橄欖卸妝油(她現在一個人住,因為她是個大學生)

Thus, I wanted to buy Olive real cleansing oil,
因此我那時就想去買我妹那瓶橄欖卸妝油

but Innisfree store clerk said that cleansing oil is out of stock.
但是Innisfree 的店員告訴我,橄欖系列的卸妝油已經賣光了

And then, she recommend me to buy Apple Juicy Cleansing Oil !!
然後店員推薦我使用青蘋果汁卸妝油!!

Olive  and Apple is almost same product,
橄欖系列和青蘋果系列 幾乎徵對的皮膚狀況是相同的

and many people like to buy this one instead of Olive.
而許多韓國人喜歡買青蘋果系列去取代橄欖系列

Also, smell is better and Olive.
青蘋果系列的產品聞起來會比橄欖系列的產品好聞多了


Actually, this product is one of the bestseller product nowadays ~!!
這產品現在是韓國銷售最好的保養品之ㄧ!!

I usually do not do heavy make up, so this product is enough  to remove my make up.
我通常不會化太濃的妝,所以這個產品可以很容易的幫我把裝卸乾淨

But if someone like to smoky eye makeup like Ga-in(a member of Brown eyed girls),
但有一些化妝,例如 煙薰妝化的像 孫佳人(Brown eyed girls 的成員之ㄧ)

I think this product is not enough to remove all of that.
這產品可能就會卸不乾淨

This one is1,3000 won, so price is also reasonable !!
這產品價位是韓幣1300(NT330-340),價錢是很合理的!!

( even though Apple cleansing oil has reasonable price, the price was much cheaper a year ago,)
(即便這個產品已經價位很合理了,但跟一年前比起來,還是貴了些)


If someone are considering to buy cleansing oil, I highly recommned this product !!
如果大家正在考慮買卸妝油的話,我強力推薦大家買這個產品!!

2 comments: