Sunday, March 18, 2012

韓國 美女部落客 "PONY" Korean beauty blogger " PONY" : AP Syndrome



AP Syndrome : http://www.cyworld.com/jpshop01/
PONY部落格網址

PONY is one of the most famous Korean beauty blogger !!
PONY 是韓國有名的美女部落客中的其中一位

And she is very pretty !!!!
她超漂亮 !!!

She published two make-up books ~ !
她曾出版兩本關於化妝的工具書~!

If someone like Korean style make-up ( and little bit of Japanese make-up),
假如你是喜歡韓系的化裝方式(還帶有一點日系)

it must be good information for them.
 她的部落格裡 一定有對你來說超棒的資訊.

Also, she had some good reviews of Korean brand cosmetics
還有在她的部落格裡 還寫了一些關於韓國化粧品 使用後的心得.

such as Etude house and Skin food.
例如Etude house 和 Skinfood

Although she only wrote it by Korean,
雖然她寫的都是韓文

 I think you can enjoy her blog because her pictures are so good.
但我想你們還是會喜歡她的部落格,因為她放在部落格裡的照片也很棒.




I will show you some part of her the newest posting.
以下是她最新放在部落格裡照片



AP Syndrome : www.cyworld.com/jpshop01
AP Syndrome部落格網址

She is one of my favorite beauty blogger !! :)
她是我喜歡的美女部落客其中之ㄧ!! :)

I think she is the prettiest beauty blooger in Korea :)
我想她應該是最漂亮的韓國部落客:)

Soooo pretty !! OHHH !!  PONY was also famous 얼짱.
超級漂亮的!!!對了對了!! PONY 過去也曾因為臉蛋很漂亮受到很多人喜歡呢.


Have a wonderful day ~ ! :)
祝大家有個美好的一天~!:)

10 comments:

  1. 我超喜番他~~~!!!!!

    歡迎來我的無名唷

    ReplyDelete
  2. hi...i with two friends want goto korea in

    may 30 saty 5days...u will teach stedent to

    makeup??i want to learn...if u have this

    course tell me for e-mail ...

    ReplyDelete
  3. HEY..i COME FROM HK~

    ReplyDelete
  4. HI...我是MAGGIE呀..上一個MESSAGE是我留的..我明

    白...你可以幫我問下問那裡可以學韓國新娘化妝及髮

    型..因我和朋友5月30日-6月3日去韓國...這個是我的

    BLOG

    http://blog.yahoo.com/redsbeauty.net

    ReplyDelete
  5. hello

    請問pony有介紹她使用這支唇膏所畫的妝嗎??

    這個妝好美唷

    ReplyDelete
  6. I love korea pop

    you blog have a lot of useful information!!!

    會常常來看你的部落格喔 ^^

    ReplyDelete
  7. PONY真的很漂亮,去誠品看到她的書有中文版的,

    馬上就買了一本^^回家看了以後發現很實用呢!

    謝謝你介紹pony讓大家知道:

    ReplyDelete
  8. PONY真的很漂亮,去誠品看到她的書有中文版的,

    馬上就買了一本^^回家看了以後發現很實用呢!

    謝謝你介紹pony讓大家知道:>

    看了她的書會知道好多化妝的小技巧:D

    (上面的回應案太快就送出了請幫我刪掉不好意思)

    ReplyDelete
  9. 請問你知道韓國化妝品牌 BEAUTY PEOPLE COSMESTIC 的門市在那裡?



    明洞和弘大有嗎? 我朋友將去韓國, 我很想叫他幫我買

    ReplyDelete