Friday, March 9, 2012

韓國 食物 한식(韓食)- KOREAN FOOD




Hi :) This is Yeongae Kim.
嗨 :) 我是金英愛

I'm going to introduce you about Korean food which is call HanSik한식.
我將會介紹大家韓國的食物-韓食HanSik.

I will start with Korean basic ingredient and sause, and I will also tell you how to make some Korean food !! :)
會從介紹韓國基本食材和韓國調味料開始,接下來也會教大家怎麼煮韓國料理!!:)

I'm so excited to write Korean food !!
我超興奮可以寫關於韓國料理!!

See you soon !! :)
馬上見!!:)




大家好我是Yain 以後我會翻譯Yeongae 寫的文章,
讓更多人了解韓國文化!!!

Yeongae 的妹妹在韓國是念餐飲,
 以後部落格裡會有韓國料理的作法,請大家繼續支持,謝謝!!

有任何問題都可以發問喔!!! ^____^

No comments:

Post a Comment