Monday, April 30, 2012

韓國 美女部落客 Flower Se-hee(꽃세히)-세희꽃이피었습니다 ;D

Hi everyone :)
嗨 各位好 :)

How was your day??
你們今天過得如何呢??

I was soooo busy last week, so I am still tired.....
因為我上星期超忙的,所以我現在還是覺得好累喔......

Please give me some energy !!!
請給我ㄧ些能量吧!!!

Today, I'm going to introduce you another famous Korean beauty blogger " 꽃세히Flower Se-hee"
今天我要跟大家介紹另一位知名的韓國美女部落客"Flower Se-hee"





She has lots of postings,and I want to show you one of her posting.
她在部落格裡寫了好幾篇文章,我想要讓大家看看她其中的一篇文章

the title of make-up is " Make-up for Freshmen"
這篇關於化妝的題目是"大學新鮮人的化妝術"



eye makeup
眼睛的妝容


cheek
臉頰

if you want to look detail make up skill, please click this link http://www.cyworld.com/yaaaaami/7859633.
如果你們想看到更多化妝技巧的細節,請點以上的連結網址

I think her make- up style is really like Korean.
我認為她的化妝風格真的就是完全的韓國風

Pony's make up is like mixing Korean & Japanese style.
Pony(先前介紹過的另一位韓國美女部落客)的化妝方式
則比較像融合了韓式&日式


I hope you enjoy my posting !!
我希望你們喜歡我的文章!!

Thank you for visiting my blog !!!
謝謝大家瀏覽我的部落格!!!


See you again !!
 下回見!!

4 comments:

  1. 好喜歡韓國女孩的妝感喔~~很簡單很好看>///<

    ReplyDelete
  2. 不知道有沒有介紹韓劇中穿搭的部落格可以看

    ReplyDelete
  3. HEllo :If you know what blog have this .maybe

    you could share it for us.^^

    ReplyDelete
  4. 沒關係!!瀏覽到你們部落格,覺得這樣的友誼很難得,也順便給

    各建議,謝謝您的翻譯喔^^

    ReplyDelete