Monday, April 2, 2012

韓國 TONYMOLY 防水眼線膠 花之戀系列 YEONGAE: cosmetics that I am using now ! (4)


TONYMOLY's gel eyeliner is very very popular and famous among Korean.
TONYMOLY 的眼線膠對韓國人來說算非常受歡迎及廣為眾人所知的

TONYMOLY has several types of gel eyeliners, but I have this one because I had eyeliner brush.
TONYMOLY 有多種不同的眼線膠.我的是花之戀系列 因為我本來就有眼線刷

I'm using 02 brown because I usullay do not do  heavy eye makeup.
我通常不會化太濃的眼妝 所以我正在用的是花之戀 系列的 棕色02

But I think Black one is the most popular one !! :)
但我想黑色 是最多韓國人在使用的!! :)

If you ask some Korean which brand Gel eyeliner is good, they will say "TONYMOLY gel eyeliner" !!!
假如妳問一些韓國人哪種品牌的眼線膠是好用的,他們會告訴妳"TONYMONY 眼線膠"!!!

It is really famous one !!
它算是非常有名的!!

Also, price is goood !!
當然價錢也非常漂亮!!

This is 6,000 won !!!
6,000韓幣 (NT 150-160) !!!

If  you are considering to buy gel eyeliner, I highly recommend to you this product !!!
假使大家正在考慮買眼線膠,我強力推薦大家這個產品!!!





* I know if you want to buy in Taiwan, it is much expensive than Korean price.
* 我知道大家如果在台灣買這個產品,它的價錢應該是會比在韓國買還貴很多

I had a interview with some shops's owner  ( like Tonymoly) which is not located in Korea,
我曾跟一些代理韓國品牌的國外負責人面試過(像是Tonymony)

and they said they can't sell cheaper price because of tax.
他們告訴我 因為稅的問題 他們沒辦法把價格壓低

I feel sorry about this probelm who want to buy Korean brand products..
對於那些想買韓國產品,卻發現價格差異這個問題的人來說 我感到抱歉




Anyway !!
不管怎樣!!

I hope you like my posting !!
我希望你們會喜歡我的文章!!

No comments:

Post a Comment