Wednesday, April 18, 2012

韓國 申世京 신세경



Hi :) Today I'm going to introduce you 신세경 Shin Se-kyeong.
嗨:) 今天我將跟大家介紹申世京(신세경)

Now she is acting in the 패션왕 (Fashion king).
現在她正在演韓劇時尚王.



She became very popular when she was acting in the high kick !!
當她還在演"穿透屋頂的High Kick"時,她已經非常有名氣了!!



She was a poor girl, but she was very pretty in the drama.
在這部韓劇裡她所飾演的是一個可憐的女孩,但她看起來很漂亮.

She is also poor girl character in the Fashion king.
她也在她最新飾演的韓劇時尚王裡飾演一個可憐的女孩.

She said she looks like poor, so her character is always poor. haha
她曾說過 因為她看起來很可憐,所以她所飾演的角色特質也都很可憐.哈哈


She was acting in the 뿌리깊은나무, and her character was also poor girl at the beginning of the drama.
她也演過韓劇 樹大根深(뿌리깊은나무),在這部戲的一開始她也是演一個可憐的女孩.



This drama was soooo popular  !!! I like it so much !!
這部韓劇在當時上映時非常的受到歡迎!!!我非常喜歡這部戲劇!!

She is pretty, but she is very famous for sexy body !!!
申世京長的很漂亮,但其實她有個性感的身材也是眾所皆知的!!!










I think if you were a fan of SHINee, you must know that she was a girlfriend of Jong-hyun.
我想如果你是SHINee的粉絲的話,你一定知道她曾是鐘鉉的女友.



But, they broke up now ~ !
但他們現在已經分手了~!















She is so pretty !! 
她真的好漂亮喔!!

But  I like her acting very much !!!!!!
但我更喜歡她的演技!!!!!

I love someone looks like a cat, and I think she is !! 
我喜愛某些人看起來(感覺起來)像隻貓,我認為她就是那種人!!

I want to watch Fashion king right now !! 
我現在好想看時尚王啊!!

 

3 comments:

  1. 真的有貓的感覺呢^^

    很可愛...身材真好!!

    ReplyDelete
  2. 呵呵~~我也好羨慕呢^^"



    今天去看了cnblue的演唱會..真好聽!!!

    ReplyDelete
  3. Their songs are very good^^

    鄭容和 so cute~~~~~~~

    ReplyDelete