Friday, April 13, 2012

韓國 劉亞仁 流行風格 유아인 Yoo Ah-in fashion style



Today I'm going to introduce you , Yoo Ah-in.
今天我想跟大家介紹劉亞仁.

He is an actor since he was teenager.
當他還在青少年時期,就已經是個演員了

Now he is an actor of fashion king, but he acted several movies and drama.
現在他在韓劇時尚王裡飾演一個角色,在這之前他已經拍過好幾部電影和戲劇



He  acted in 성균관 스캔들 Sungkyunkwan Scandal.
他有拍過韓劇 成鈞館誹聞

In this drama, his character is totally different from fashion king drama.
在這部戲裡 他的角色個性和時尚王裡所飾演的個性完全不同

In my opinion, his real characteristic is very similar in the character of fashion king.
在我看法裡,亞仁本人的個性應該比較像他在時尚王裡的個性







He is also famous fashionable star !
他也算是有名的時尚明星!

Yoo Ah-in is very care about his fashion.
亞仁很在乎他自己的穿著

If you can watch "Launch My life " which is reality show, you could see how much he is interested in fashion.
假如大家有機會看韓國實境秀"Launch my life" ,大家就可以發現他對時尚是很感興趣的

Also, you can see his real characteristics.
當然你也可以從這實境秀裡,看到他真正的個性




























 He is one of fashion icon in Korea.
在韓國他是有名的時尚指標

and He is really stylish.
他也真的很時尚

If I were a man, I want to wear like him.
假如我是一個男生 我想穿的像他一樣

And he is cute and handsome !!!
他好可愛而且好帥啊!!!





劉亞仁是我(Yain)看完Fashion King(時尚王)後,馬上要Yeongae 寫一篇關於他的文章
其實他在時尚王裡的角色個性,不算完美.我意思是 跟以往我看過的韓劇男主角背景有些不同(沒錢,暴躁,有投機取巧的心)
但也許是因為這樣才更讓我想繼續看這部韓劇...
啊..現在好痛苦喔.這部戲在韓國也才演到第八集.....真希望一個星期不要只演兩集



2 comments:

  1. 패션왕~~나두 보아~~ 짱!!^^

    ReplyDelete
  2. 패션왕 진짜재밋어영!!!! 신세경너무이뿌당!!!

    ReplyDelete