Friday, April 20, 2012

韓國 音樂 弘大女神 Yozoh 요조


Today I'm going to introduce you Yozoh !!
今天我將跟各位介紹Yozoh!!

we call her goddess of Hong dae
韓國人稱她為"弘大女神"

because she is usually singing in the Hong dae. haha
因為她通常都在弘大唱歌(弘大附近常會舉辦很多室內樂團音樂會) 哈哈

Hong dae had several goddess ,
弘大有一些女神,

and she is the one of the most famous person !!
而她是其中一個最著名的!!




I love her songs very much !!
我超愛她的歌!!

They're so sweet !!
她的歌都好甜蜜喔!!

Yozoh- My name is Yozoh
Yozoh-我的名字是Yozoh
 
she became very popular after this song was popular among Korean
這首歌在韓國紅後,她馬上就變非常有名了

좋아해 I like you
我喜歡你
 

사랑의 세레나데 Love serenade for valentain day
給情人節的愛情情歌
 
This song was for her boyfriend, and her ex-boyfriend became a now Lee hyori's boyfriend... haha
這首歌是寫給她男友的,而她的前男友現在是李孝利的男友...哈哈

자꾸자꾸 again and again - Love rain OST
一次又一次-- 韓劇愛情雨 配樂
 

She has lots of good songs.
她有很多很多好聽的歌

I hope you listen her songs !!
我希望大家能聽聽她的歌!!

Most of her songs's melody were so sweet !!
大部份她的歌曲旋律是偏甜蜜的!!

I also hope you have sweet day !
我希望你們也有個甜蜜的一天!

3 comments:

  1. 我都不知道她也是弘大女神呢?!

    她的聲音是甜甜的那種

    我之前超喜歡聽她唱Banana Party :D

    ReplyDelete
  2. "I like you" is also a really comfortable

    song.

    xD maybe because her sweet voice.haha

    ReplyDelete
  3. 版大,請問你知道他男友的名字嗎?

    ReplyDelete