Saturday, April 7, 2012

韓國 OHUI 長效艷陽防曬餅 YEONGAE: cosmetics that I am using now ! (5)





Hi :)  everyone !!
嗨:) 大家好!!

I was sosososo busy last week, so I really didn't have time to write posting.
我上星期真的超忙的,所以我沒有時間寫任何新文章

I'm sorry about that.
對於這點 我感到很抱歉啊


I want to introduce you my FAVORITE FAVORITE FAVORITE  Sunblock !!!!!!!!!!!
現在 我想跟大家介紹我最愛最愛最愛的防曬粉餅!!!!!!

OHUI Perfect Sunblock Natural Skin  !!!!!
OHUI 長效艷陽防曬餅!!!!!


Firstly, this product is not oily !!
第一,這個產品使用起來並不會感到油膩!!

Most of Sunblocks are oily, but this product is not oily !! it's like power !!!
大部分的防曬產品質地蠻油的,但這個產品不會有這種感覺!!它的質地是粉膏狀!!

so, after I apply this one on my skin, my feeling is good !  
所以當我使用這個產品在我肌膚上時,我的感覺是舒服的!

Secondly. SPF50+/ PA+++
第二  SPF50+/ PA+++

I have UV ray allergy, so I'm really really care about SPF and PA.
因為我的肌膚對紫外線會過敏,所以我很在乎防曬產品的SPF系數 和 PA
 
This one is very strong !!! +ㅁ + !!  but, my skin had any trouble with this product !!
這項產品防曬係數是非常的高的!!! +ㅁ + !!可是,我的肌膚在使用這項產品後 並沒有產生任何問題!!

Third, it's easy to carry !!!!
第三,它攜帶方便!!!

It is not cream type, so it is really easy to carry.
因為它不是乳液狀,所以很容易攜帶

Also, it is easy to re-apply on my skin.
而且它也很容易在需要補防曬產品時  隨時使用

Fourth, my skin tone is more white after I apply this product  :)
第四,當我使用這項產品,臉上肌膚色調會變比較白:)



However, I don't like  a couple things about this product !
但我還是不喜歡這項產品的幾個小缺點!

First, It is quite expensive !!!! 48,000 won. This price include one more refill case, but I feel it is still expensive.
第一,它蠻貴的!!!韓幣48000(NT 1200-1300)
這還包含了它會多附送一個全新的粉餅,及粉撲
但我還是覺得它蠻貴的

Second, 공기중에 있는 먼지가 잘 붙어서 ㅠㅠ 깨끗하게 보존하는게 힘들어요.
第二,粉餅容易沾附空氣中的灰塵,所以很難保持粉餅看起來總是乾淨的(除非每天清理)

Even though I don't like a couple of things about this product, I'm using this product for 5 years.
即便我對這項產品有些不喜歡的地方,但我還是使用了這個產品長達5 年了

And I still love this product so much !!!!!!
我仍然超愛這個防曬粉餅!!!!


I hope you to try this Sunblock !!
我希望你們能試看看這防曬粉餅!!


在一些台灣的百貨公司專櫃也可以買到喔
有興趣的朋友可以參考看看喔~~
http://www.lgcare.com.tw/
   

1 comment:

  1. 您好:想請問一下最好用的電動粉撲是甚麼牌子?麻煩您了,謝謝

    ReplyDelete