Thursday, January 17, 2013

韓國 江南站 街拍大頭貼機器(Street Photo Time) Gangnam Station




Hello :) Today, I want to introduce you street photo time in Gang nam station.
哈囉:)今天我想要跟大家介紹在江南站的街拍大頭貼機器(street photo time)

I'm not sure that your country have same kinds of machines..
我不確定你們國家是不是有相同種的機器

 Anyway Korea have street photo time.
可是, 韓國有街拍大頭貼機器(street photo time)

What is it ?
它是什麼呢?

You can take a picture for free with your friends on the street  as like Gang nam, Ssamji gil, and so on.
你們可以在街上和你們的朋友一起照免費的大頭貼,像在江南站,Ssamji gil等等地方都可以找到這種機器

 You took the picture on the street and get the picture by your email.
你們在街上照完相後,然後寄到自己的email信箱,之後就可以在信箱中收到之前的相片.
                            
                               but this muchine usually contains some commercial advertisement or representative message of the place. 
           但是這種機器通常會包涵一些商業廣告或能象徵你拍照地點的訊息.

          Anyway , it's free and fun, so many many Koreans and tourists took this picture for their memory.
總之,它是免費而且有趣又好玩,所以很多韓國人或觀光客為了可以留作紀念,都會來拍這種大頭貼照片

This one is in Gang nam station.
這台機器是在江南站

Yain & I took this picture with Suji. ㅋㅋㅋㅋㅋ
Yain和我跟秀智一起照了相片 哈哈哈哈哈

( Suji was next to us as a picture.)
(秀智在照片裡就在我們身邊)




I was typing my email address.ㅋㅋㅋ 
我正在打我的信箱住址 哈哈哈



Can you see Yain & me ? 
你們有看到Yain和我嗎?


 We took it for several times and send to my email.
我們照了好多次,然後寄到我的信箱

HOWEVER, I couldn't get any email............. 
可是我卻沒有收到任何一張......


 OMG 
我的天啊

Where are my pictures????
我的照片跑去哪了???

I got all the email from the street photo time muchine.
我之前都有收到我在街拍大頭貼機器所照的所有照片

 but this was the first tim that I didn't get it.
但這卻是我第一次沒收到

 Suji !!! Plz give me back my photo !!! 
秀智!!!請把我的相片還我!!!


haha anyway it's fun to do it .
 哈哈不管怎樣它還是很好玩的

let's do it together !!!! >< 
一起去照一張吧!!!! ><



Please become my facebook friend +_+
請來成為我臉書的朋友吧+_+


1 comment:

  1. 會不會背信箱誤以為是垃圾信?

    上次我也有用類似這種機器.結果過了好幾天信箱才收到!!

    ReplyDelete