Friday, June 22, 2012

Yeongae - Package from Taiwan 台灣來的包裹



 OMG >< 
天啊><

I got a package from Taiwan.
我收到了一個台灣來的包裹

Yain send me some Taiwanes snacks !!!
Yain 寄給我ㄧ些台灣的零食!!!

I'm sooooooooooooooooooooooooooooo excited !!
我感到超興奮的!!

Last time, she sent me pineapple cakes, and I loved it so much !!
上次她已寄過鳳梨酥給我,我真的非常喜歡!!



She also sent me a chinese book .
她也寄一本中文書給我

My level is like a 0 year old baby haha
我中文程度是像個0歲的嬰兒吧 哈哈

Yain Thank you so much !! I love you
Yain 非常謝謝妳!!我愛妳

I will upload about Taiwanese snack review !!!
我將會上傳關於台灣零食的食後感想!!!

I'm so excited 我好興奮

4 comments:

  1. 呵呵~~~好可愛的中文書呀^^



    我7月初也要去學韓文發音呢~~感覺好難>"<

    ReplyDelete
  2. 我也覺得韓文好難喔>"<

    呵呵:)

    ReplyDelete
  3. 哇~~~~好像真的很難>"<

    ReplyDelete
  4. 我也覺得韓文真的超難><

    ReplyDelete