Friday, June 22, 2012

韓國 國立民俗博物館 국립민속박물관 National Folk Museum


After I went to Bukchon Hanok village, I went to National Folk Museum.
在去了北村韓屋之後,我去了國立民俗博物館

National Folk Museum is near Bukchon Hanok village, so you can easy to find it .
國立名俗博物館很靠近北村韓屋,所以你們可以很容易就找到的


Also, Here is FREE !!!!! ><
而且這裡是免費參觀!!!!><

Before I went there, I didn't know that this museum is free,
在我去那之前,我並不知道這間是可以免費參觀的博物館

so I and my boyfriend were considered whether we will go or not.
所以我和我男友就曾考慮是否要過去看看

However, there was free, so we actually don't need to consider about it. haha
但是,它是免費的,所以我們實在不用想太多.哈哈

 ****Visiting museum is not necessary for us because we are Korean, so we consider it.
****參觀博物館其實對我們這次行程來說 並不是一定要去,因為我們是韓國人,所以我和我男友會考慮到這點

Actually, we went many kinds of museums in Korea, so we were not that eager to go.
實際上,我們已經去過好多間韓國的博物館,所以我們並沒有一定要去的想法

However, I highly recommned you go some museums because it is one of the best ways to know about the country !
然而我非常推薦大家能去參觀一些博物館,因為它是了解一個國家最好方法的其中之ㄧ!





This is 물레방아 waterwheel.
這是水車


I feel like I was in the history moment or old movie !!! >< 
我覺得我好像身處於歷史的某一個時刻裡又好像是在一部老電影裡!!!><


What are you looking at ?? haha
你在看什麼呢??哈哈

I also went to inside of museum.
我也去了博物館裡面




 Information desk.
資訊櫃檯







Traditional wedding ceremony
傳統結婚典禮



Cute babies !! ><
可愛的小嬰兒!!><

This museum was much much much better than I expected !!
這間博物館比我預期的好太多了!!

I thought this museum is just so so because it's free.
我本來以為因為是免費參觀,所以應該還好吧

BUT !!
但是!!

REAL GOOD ><
真的很棒><

I liked it !!
我喜歡!!

I didn't take many pictures in here.
我並沒有在這照太多相片

I was hot and tired ...
因為我感到又熱又累...

Thank you for visiting my blog !!
謝謝你們來我的部落格!!

No comments:

Post a Comment