Monday, February 25, 2013

韓國 南大門 嬰兒服 남대문 아동복 쇼핑 Namdaemun baby's clothes shopping


Isn't it cute ? +_+
它是不是很可愛?+_+

As you know, I went to shopping Namdaemun when my sister's friend came to Seoul.
就像大家知道的,當我妹的朋友來到首爾時,我們跑去南大門購物

We went there because of several reasons.
因為一些原因所以我們去那裡

We wanted to buy some accessories and baby's clothes.
我們想要買一些配件和小嬰兒的衣服

I bought baby's clothes for my friend's baby and niece.
我替我朋友的小孩和我的姪女買了嬰兒衣服

Above the picutre, I bought for my niece !
上面相片裡的衣服就是我買給我姪女的!



t's really lovely dress +_+
它真的是件很可愛的洋裝+_+

it was 18000won !
它將近台幣500元左右!

GOOOOOD PRICE !!!!!!!
很棒的價錢!!!!!

It was on sale, so it was much cheaper than original price. 
因為它正在打折,所以它的價錢比原來的價錢便宜很多


it's really really cute !!! ><
這套真的很可愛!!!><

My style ! +_+
是我的風格+_+


15000won
台幣400左右15000won
台幣400元左右


>< sososososo cute !
>< 超級可愛的!

When I saw this clothes, I can imagine that  a lovely baby girl who is enjoy spring season.
當我看到這件衣服,我腦袋裡就出現
一個畫面是一個可愛的小女孩正在享受美好的春天

Anyway I was happy that I bought cute clothes with good price !
不管怎樣,因為我以很好的價錢買到了這麼可愛的衣服,我真的好快樂!



Please to be our facebook friend !!
請來當我們臉書的朋友!! 

1 comment: