Monday, May 7, 2012

韓國 討論韓劇裡的穿衣時尚 部落格 Drama fashion blog

Hi :) This is Yeongae.
嗨:)我是Yeongae.

I was so busy nowadays.. I'm sorry ㅠ - ㅠ 
不好意思..我最近真的超忙的

I think I will get busy again after tomorrow..., but I will try to upload some good information for you !!
我覺得明天過後我應該又會開始忙了,但我還是會試著去更新一些新的資訊給大家!!

Today I'm going to introduce you several drama fashion blogs !!!
今天我將介紹大家一些韓國部落格,這些部落格主要談論的是關於韓劇裡的穿衣時尚!!!



1.  http://blog.naver.com/4ip_clover/







3. http://www.drama-fashion.com/





If you know Korean drama's title in Korean,
假若大家知道你們想查的韓劇在韓國的韓文劇名

 it must be very helpful to find some clothes that you want to know.
那這些網站將會對你們想要找的衣服有很大的幫助

All the information is only written by Korean,
全部的資訊都是韓文

so it is very difficult to get the information of the clothes.
所以對大家來說,也許會有點困難去暸解那些衣服的訊息

Also, some of clothes are from Korean brand.
還有其中一些衣服是來自韓國的品牌

So, if you want to know about some Korean brand iformation
如果大家想要知道韓國哪個品牌的資訊

 after you look at this blogs, please write it under this posting.
在你們看完了這些部落格以後,請大家在這篇回應裡告訴我
 
I love to look at drama fashion.
我愛看韓劇裡主角的流行風格

I also want to wear some clothes like them !!!
我也想穿的像他們一樣!!!

I hope you enjoy my posting .
我希望你們喜歡我的文章

Thank you for visitng Yain & Yeongae's blog !!
謝謝你們來Yain & Yeongae's 部落格!!

You have a good day !!
祝大家都有美好的一天!!

4 comments:

  1. wow!! it's good ~~^^ tks

    ReplyDelete
  2. 這分享真棒!!!

    ReplyDelete
  3. 第一次逛到這裡就愛上了這裡

    希望你們繼續分享^^

    fighting~~

    ReplyDelete
  4. 我也第一次来到这里,很喜欢这些衣服的款式,

    谢谢大家的分享

    ReplyDelete