Sunday, January 30, 2011

韓國 歐蕙 OHUI 細胞循環 오휘 더 퍼스트 셀 레볼루션 프레스티지 세트





Hi This is Ae :)
嗨 我是愛:)


This is My New year's day 's gift T ^ T
這是我的新年禮物T ^ T

oh...................... I 'm sooooooo happy T ^ T
喔......我真的好高興喔T ^ T

+o + ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This is the best products in  O HUI !!!
這是在歐蕙裡最好的產品!!!

I love my dad so much .. haha
我真的超愛我爸爸啦...哈哈






When I got this box, I just said "it is big !! "
當我拿到這箱時,我只有能說"它還真大耶!!"






I love so much these things !!!!!!!!!!!
我愛死這些產品!!!!!!!!!

These are big size sample.
 這些算是大容量的試用品

Also, Those things are so expensive that I can't buy on my own... haha
當然這些產品也超貴,我自己是買不起啦....哈哈

But. these are gooooooood .
但,它們真的很好用

The first is for late 30s and early 40s.
第一張圖裡的產品比較適合年紀在30歲晚期和40歲早期

Actually my age is too young to use these products..
事實上這個產品對我來說是不適用的 因為我的年紀太輕了

so, I might share with my mom.
所以我可能會跟我媽媽一起用

Anyway I'm so happy :) haha
不管怎樣我還是很開心:)哈哈

Have a good day !!!!!
祝大家有美好的一天!!!!!

2 comments:

  1. 你好,

    可以介紹它的另一個系列嗎,

    whoo 后

    我想要知道它在韓國的定價及特惠期的優惠,

    因年底要去韓國10天,所以想先了解一下,

    才知道要如何買,

    對了,它是在那裡有在賣嗎,除了樂天百貨,

    當地人也是用美金結帳嗎,

    謝謝

    ReplyDelete
  2. Thank

    我了解了,所以我還是要在韓國當地去了解whoo

    謝謝

    ReplyDelete