Friday, January 21, 2011

韓國 The Face Shop 去痘泡沫洗面乳 더페이스샵 아크네 솔루션 폼 클렌징



Hi This is Ae !!
嗨 我是Yeongae!!

This is  The Face Shop " Acne Solution Foam Cleansing "
這是The Face Shop 的"去痘泡沫洗面乳"
I'm not using this one. but my friends and brother are using this one.
我並沒有使用這個產品,但是我朋友跟我弟弟都正在使用這項產品

then, they just told me that it is soooo good.
他們告訴我這項產品真的很好用

It is good for someone suffering from acne.
這項產品適合一些人的肌膚狀況是會長痘痘的

I also use someday when i had little pimples on my face.
我也使有過幾次,就是當我的臉有時會長一些青春痘時

it is 7700 won.它賣韓幣7700元(NT190-200)

My sister recommended this Foam cleansing to her friend.
我妹妹曾跟他的朋友推薦過這瓶洗面乳

and my sister's friend bought all kinds of " Clean Face  Line" products.
而她的朋友買了這個系列的全部產品

* Clean Face Line = Korean people call like this way.
"Clean Face Line" 韓國人這樣說是指"清潔保養一系列商品"

ex) Clean face line  products
例如,以下是這一系列清潔保養商品

泡沫洗面乳
溫和化妝水

溫和乳液
油脂控制精華液

油脂控制乳霜

油脂控制防曬乳









These are website. :) 這裡有這些商品的網頁.:)

 * The Face Shop Shopping mall

http://www.ethefaceshop.com/faceshop.jsp

* The Face Shop
http://www.thefaceshop.com/


Have a good day !
祝大家有美好的一天!

1 comment: