Thursday, September 13, 2012

韓國 Peripera peri's tint water 自然潤色唇露 페리페라틴트



Golden time is one of the popular drama nowadays.
黃金時刻(Golden time)是目前韓國受大家喜歡的韓劇之ㄧ

Actually, my sister is really like to watch it . haha
老實說,我妹真的也很喜歡看.哈哈

The actress who is in the above picture is Jung-um Hwang.
這戲劇裡的女演員是黃靜茵,她就是上面照片的那個女生

She is queite famous among Korean.
她現在在韓國相當的紅

Also her lip color is very popular because she just did little bit of make up in this drama, but she still looks good.
她的嘴唇顏色也受到大家的矚目,因為她在這部戲裡只化了一點妝,可是她看起來氣色很好

She is actually using Peripera peri's tint water in this drama.
原來在這部韓劇裡,她使用了peripera 的 peri's tint(自然潤色唇露)

So, I was really curious about it.
所以我對這產品很好奇

I heard that this tint is really good !!
我聽說這個真的很好用!!

Actually, I'm using Posie tint of Benefit, and I like it.其實我現在有在使用Benefit的胭脂紅(Posie tint),我也真的很喜歡那個

Also, I tried some other tints , but others were not really good.
我也嘗試過其他品牌的,但其他的並不是那麼好用

( I was looking for some good tint because Posie tint of Benefit is quite expensive for me. it's 45000won in Korea)
(
我有找過其他品牌的相關產品,因為Benefit的胭脂紅(posie tint)在韓國要45000韓幣 (NT 1180-1190),這對我來說還蠻貴的



After I tried Peripera tint, I love it !!!!
試過了這個產品,我就好愛它!!!

The color is soooo pretty !!
這顏色真的好漂亮
!!

Nowadays I love Orange color so much, and I tried Orange color in the cosmetic shop.
最近我非常喜歡橘色.所以我也在店裡試了一下橘色
.

And then, I just fall in love with this product ! 
之後我就愛上了這個產品啦
!




It's 7000won, and you can buy it various cosmetic stores such as Olive Young. 它的價格是7000韓幣(NT180-190).你們可以在很多美妝店找到買到它,例如Olive Young

(Olive Young, www.oliveyoung.co.kr
 
You could find this store anyplace in Seoul
They are selling cosmetic, snacks, perfume, and ect)

(Olive Young
網址
, www.oliveyoung.co.kr你們可以在首爾任何地方,找到這間連鎖商店
它們有販賣化妝品,零食,香水,等等...)


Even if I bought orange color, they have two more colors !!
即使我買了橘色,但還是有另外兩個顏色可選哦!!



Also I want to show you other lip products.我也想讓大家看看其他有關唇部的產品



><  I just bought it today !! i'm really extied to use peri's tint water !!
><
我今天才剛買的!!我真的好興奮可以馬上使用這個自然潤色唇彩露!!




I used peri's water tint !
我已經用了這自然潤色唇露!

The color is little bit different.
這顏色看起來和擦起來是有點不同

The real color is prettier than this picture !! ><
真正的顏色比照片上顏色更漂亮!!><

Please to be a facebook friend with me !!

請來當我FB上的朋友吧


   





1 comment: