Wednesday, September 12, 2012

韓國 鷺梁津漁(海鮮)市場 노량진수산시장 Noryangjin Fisher Market


Noryangjin fisher market !!
鷺粱津漁(海鮮)市場!!

This is one of the famous fisher market in Seoul.
這是在韓國首爾裡知名漁(海鮮)市場的其中一個

I really love raw fish !!!!!!!!
我很愛生魚片!!!!!!!

OMG ........ ㅠㅠㅠㅠㅠ I wanna eat right now !!!! haha
天啊..........我現在好想要吃生魚片!!! 哈哈

I went there because I sharpended my mom's knife in there.
因為要磨利我媽的刀子,所以我到了這個市場

there is a master who is really good do it !!
這裡有一個對這方面很厲害的專家!!

Also, I bought a bag of shrimp !!! ><
我也順便買了一袋的蝦子!!!><

I saw some foreign tourist there.
我在這看到了一些外國觀光客

AND
How to go there?
然而,要怎樣到那裡呢?


 When you get the Noryangjin subway station, there is a exit 1 sign.
當你到了鷺粱津站,從一號出口出來後

and then you need to go stright.
然後你需要直走




Yehh !! I found it. Actually it was my first time to go there... haha ㅋㅋㅋ
是的!!我到了.實際上我是第一次來這裡..哈哈

but it was really easy to find there.
但它很容易找到啦




I finally get there !
我終於到囉!






it was very difficult to see salmon in fisher market, but nowadays they are selling it which is imported from Norway
以前,在魚市場其實不容易買到鮭魚,但現在卻可以找到從挪威進口的鮭魚哦.




this picture is so funny.
這圖片也太好笑了吧

They said these octupus are faint , no dying.
他們說這些章魚只是昏倒並沒有死掉

So, they are kind of sleeping right now. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
所以這些章魚現在只是在"睡覺"吧.哈哈哈哈

Actually, it is still alive.
實際上它們還是活的

Do you wanna try one?
你們想不想試試這些章魚呢?

It must be very delicious !!
它應該很美味吧!!

I wanna EAT you, Octopus ! ㅋㅋㅋ
章魚兄,我想吃你!哈哈哈

I had a very good time in there although I coulnd't eat raw fish there
雖然在這我沒吃到生魚片,但我還是度過了快樂的一天

I hope you have a great day !!!
希望你們都有美好的一天!!!


please to be my friend in facebook !!!
請來當我們的FB的朋友吧!!

I'm waiting you !!! ><
我在等你們哦!!!><


1 comment:

  1. 上次去韓國有吃"烤貝殼"~~~真的超棒的^^

    ReplyDelete