Tuesday, September 11, 2012

韓國 流行時尚部落客-Bora Korean fashion blogger "보라Bora"



Hi everyone ?
嗨 大家好

How was your day?
你們今天好嗎?

Today i'm going to introduce you Korean fashion blogger "Bora"
今天我將介紹給大家,韓國的流行時尚部落客"Bora"

Actually, she is not only updating fashion, but aslo her daily life.
她其實不是只有在部落格裡更新有關時尚的資訊,她也會在裡面寫一些文章是關於她的日常生活



Nowadays I fall in love with orange color.
最近我喜歡上橘色

so I love this style so much  !!!><
所以我很愛這樣的風格!!!><


Wow She has really nice skin !!
天啊 她真的有很棒的肌膚!!

I envy her ! !
我嫉妒她!!

Give me back to my younger age !!! ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
請讓我回到我年輕的時候吧!!!!



I like her fashion style. she looks lovely and fashionalbe.
我喜歡她的穿衣的流行風格.她看起來很可愛而且好飛遜哦

I don't think she has online shopping mall.
我不認為她有她自己的網拍(購物商店)

Bora's blog : http://www.cyworld.com/bbora42
Bora的部落格:

Bora's facebook : http://www.facebook.com/staritbora
Bora的臉書

Today I sent to friend request. haha
我今天已經寄給她朋友加入的要求囉 哈哈

I hope you to look over her blog !
我希望你們能看看她的部落格!

Have a wonderful day !!
祝大家有美好的一天!!

另外我們有自己的FB囉!快來當我們的好友吧!!

No comments:

Post a Comment