Monday, October 29, 2012

韓國 三星烹飪課的課後禮物 Gift from Samsang cooking class


I was talking about Samsung Smart Oven Cooking Class.
我在這篇文章裡 有談到我去上三星公司舉辦的智慧型烤箱烹飪課

Finally, I got the gift from them ><
終於我收到了他們寄給我的課後禮物><

I think Pulmuone supports this event because all the gift are from Pulmuone.
我想這次活動的贊助廠商應該是Pulmuone,因為所有的禮物都是這個牌子的

* Pulmuone is a Korean company where is selling food stuff.
*Pulmuone 是個專賣食品商品的韓國公司




All the products are very fresh and orgarnic product.
全部的產品都很新鮮,而且還是有機食品

Also, it was good for vegetarian.
也非常適合素食者

I could feel that these are all good for my health. 
我可以感覺到這些商品對我健康是非常好的



my sister made chicken salad for me by using those product ><
我妹用這些產品為我做了雞肉沙拉><

I love the sauce very much !! ><
我非常愛這個醬汁!!><

I will upload review of the products :)
我會再把這些產品的使用心得po上來的



You have a good day !!
祝你們有個美好一天!!


** PLEASE TO BE OUR FACEBOOK FRIEND !!  
**請來成為我們臉書上的朋友吧!!

1 comment: