Saturday, October 20, 2012

韓國 橋村炸雞 (原味蜂蜜) 교촌치킨 허니오리지날 KyoChon (Honey Original)



Yehhh ~~ Yesterday night, I ate KyoChon Chicken !! ><
耶~~~ 昨天晚上,我吃了橋村炸雞!!><

Actually, I wanted to eat spicy chicken, but I choose Honey original because it's new and other Korean blogger said good !!
事實上,我本來是想要吃辣味的,但我最後選擇原味蜂蜜,因為這口味是新的,而且其他的部落客也在部落格上推薦它的美味!!



Honey Original is consisted with whole part of chicken. 
原味蜂蜜是包含了整隻雞的部份


Honey Combo is consisted with wings and drumsticks.
蜂蜜組合套餐是包含雞翅和雞腿部份

I choose Honey Original because I do not prefer wings and drumsticks so much.... 
因為我非常喜歡吃雞翅和雞腿,所以我選擇了原味蜂蜜(Honey Original)....


Super Junior is the main model of KyoChon 
Super Junior 是橋村炸雞的主要代言人



KyoChon is using young chicken, so it contains less quantity than other chicken company.
橋村炸雞主要是使用年紀較小的雞製作而成,所以,和其他的炸雞店比起數量會少些

BUT, Honey original was not !!! The quantity of chicken was more than I expected ! >< 
但是,原味蜂蜜卻不會呦!!!它的份量比我本來預期的還多!><



Shiny ~~~ ㅋㅋㅌㅋㅋ 
閃亮亮的~~呵呵呵呵呵





They also gave me a can of coke and white radish.
它們也附了一瓶可樂和醃白蘿蔔




it looks cute for me  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 
對我來說,它看起來好可愛哦 哈哈哈哈哈哈哈哈

KyoChon chicken is using soy sauce for cooking the chicken, so the taste is differen from other chicken companies.
橋村炸雞是使用醬油來烹飪這些雞肉,所以嚐起來的味道和其他炸雞店很不一樣

The taste of Honey Original was almost as same as KyoChon Original, but it was little bit sweet ~ 
口味嚐起來 '原味蜂蜜'幾乎和"原味"相同,但是甜了些~

(KyoChon Original has salty taste like soy sauce, and it's good !! )
(橋村炸雞原味口味吃起來像醬油的口味,很好吃哦!!)
 
I think it is really Korean style chicken. haha 
我覺得這真的應該算是韓國人口味的炸雞 哈哈

Do you wanna try it ?? 
你們想試試嗎??



*** Please to be my FACEBOOK FRIEND !! 
***請來當我FB 的好友吧!!

2 comments:

  1. 韓國的炸雞真的超級好吃的!

    支持你們的部落格!!!

    提供給了我很多資訊!謝謝^^

    即將成為韓國人妻的我~~~~~~~~

    ReplyDelete
  2. Mmmm chicken looks yummy up there, wish Im in Korea right nowTvT

    Found your blog accidentally and absolutely love it!

    Will be checking it all the time now ^^

    ReplyDelete