Monday, June 24, 2013

韓國 永登浦 時代廣場 영등포 타임스퀘어 Youngdungpo TIMES SQUARE Mall



Youngdungpo Time Square !!!
永登浦時代廣場!!!
 
 Time Square is quite big shopping mall in Seoul.  
韓國的時代廣場在韓國算非常大的一間購物中心


I think Youngdungpo is a good place for shopping
我覺得永登浦 是非常適合逛街購物的地方


 because there are  EMART, underground shopping area, 2 department stores ( Lotte and Shinsegae) and Time Square.
因為這裡有EMART,地下購物街,2間百貨公司(樂天和新世界百貨公司)還有時代廣場

So, you can buy everything in here !
所以你可以在這買到所有的東西!





 Spicy color is one of my favorite Korean SPA brands.
Spicy color是我喜歡的SPA品牌之ㄧ



EMART !



I found DALKI place for kids.
  我發現了可以讓小孩去的地方DALKI(草莓妹)


Here is playground for kids, but they are also selling beverage.
 這裡是小孩子 的遊樂園但是他們也有販賣飲料







I like the window frame ! >< pretty !
我喜歡窗戶的外框!><漂亮!




My sister bought a small note for me ! There are lots of rabbit characters. haha
我妹買了一本小筆記本給我!裡面有好多兔子的角色.哈哈



 TIME SQUARE MALL : http://www.timessquare.co.kr
韓國 時代廣場網址



I think this place is good for summer because you don't need to walk in outside :)
我覺得這地方很適合夏天,因為你就不用一直要走在大太陽底下.


Why don't you go Time Square for shopping ?
你們何不到時代廣場來逛街呢?

Here is cool !!!! ><
 這裡很涼啊!!!!!><

Also, there are lots of event during the weekend.
還有這裡在週末期間也會有很多的活動舉辦


(I heard that here is famous for autograph sessions  for fans 팬싸인회.) 
(我聽說這裡非常著名的是,有很多明星簽名會)

I hope you visit here, and have a cool summer in Korea. haha
我希望你們能來這裡看看,然後在韓國有個涼爽的夏天.哈哈


Myeong dong is too hot for summer  ㅠㅠ 
明洞對夏天來說真的太熱了


You have a great day ! >< 
祝你們有美好的一天!><


Please friend us on facebook !
 請來當我臉書的朋友!

No comments:

Post a Comment