Tuesday, April 16, 2013

韓國 新道林洞 TechnoMart 達人義大利麵+什麼是達人? Shindorim TechnoMart 달인(Dal In,達人)Pasta The JK Kitchen Box



Yehhh !! Last week, I ate dinner in the Shindorim Techno Mart food court ><
是的!!上星期我去了新道林洞的 Techno Mart 美食街吃晚餐><

I heard that here has lots of good menu, so I wanted to try it.
我聽說這裡有很多美食,所以我想來試試

There are lots of food !!!
這裡真的有好多食物!!

Most of the food menu are Korean food !
大部分的菜是韓國菜!

If you visit Shindorim, I highly recommand you here because food court is always cheaper than other place !假如你們到新道林洞,我強力的推荐你們來這,因為這裡的美食街所販賣的餐點比其他地方都還來的便宜!


I choose The JK KITCHEN BOX !
我是到The JK KITHCHEN BOX!

I could see that many people were eating this food court menu.
我看到很多美食街的人都是來這間吃


SBS 생활의 달인 Master of life, 파스타 PASTA  최강달인 BEST MASTER  정진석 JUNG JIN SUK!
SBS 達人的生活, 義大利麵達人 Jung Jin Suk!

Do you know what is master of life (생활의 달인)?
你們知道什麼是"達人的生活"(생활의 달인)嗎?

This is very famous TV program in Korea.
這是非常著名的韓國節目

They found a person who work for a long time in a field, so the person finally got a masterly skill.
節目裡找來了某些人在他們專業的領域,工作很長的一段時間
到最後他們也學到了那個專業領域裡最精湛的技巧


This is sample video of "생활의 달인". I couldn't find PASTA episode in youtube. ㅠㅠ
 這是"達人的生活"(생활의 달인)的節目片段.
我沒辦法在youtube上找到義大利麵那集

This video is for 떡볶이 +_+ it looks delicious !!><
這段影片是辣炒年糕 它看起來很美味呀!!><

anyway..ㅋㅋㅋ
好吧....哈哈

I will show you the menu of The JK Kitchen box !
我來讓你們看看The JK KITCHEN BOX的菜單!





If you order weekday 11am -13:30 pm, they will give you more noodles, a piece of garlic bread, and coke or sprite. 
假使你們是非假日的中午11點到下午1點半來這裡用餐,
他們會給你多一點的麵,和一片大蒜麵包外加可樂或雪碧

Wow. I didn't know that before I go there..
天啊 .我來之前並不知道有這項服務...

I went there during dinner time ㅠㅠㅠ
我去的時候是晚餐時段ㅠㅠㅠ

I think I need to go during lunch time !
我應該要中餐時段來啊!


My order number is 2 !我的送餐號碼是2號!

I ordered Pane Cream pasta(10,900won), Mandarin salad(7,900won), BLT pizza(13,900won), and sprite(2000won).
我點了 韓式棺材板奶油義大利麵(韓圜 10900=台幣290)
 橘子沙拉(韓圜7900=台幣210)
BLT(培根生菜番茄)披薩(韓圜13900=台幣370)和一瓶雪碧(韓圜2000=台幣55)




BLT pizza(13,900won) 
BLT(培根生菜番茄)披薩(韓圜13900=台幣370)




 Pane Cream pasta(10,900won)
韓式棺材板奶油義大利麵(韓圜10900=台幣290)

I heard that it's korean style pasta !
我聽說這是韓式的義大利麵!

Do your country have this kind of pasta?
你們國家有這種義大利麵嗎?

Pane cream pasta is really popular pasta menu in Korea.
韓式棺材板在韓國真的算是非常受歡迎的義大利麵菜色之ㄧ

REALLY REALLY POPULAR
真的真的很受歡迎喔


Mandarin salad(7,900won)
橘子沙拉(韓圜7900=台幣)



For me ,  Pane Cream pasta is good  !
我覺得韓式棺材板奶油義大利麵很好吃!

other dishes are soso ~ just okay ~
但其他的菜色~~就還好~

However, I hope you to try Pane cream pasta in Korea if your country does not have this memu :)
可是,假如你們國家沒有這道菜,我還是希望你們去試試這個韓式棺材板:)


ㅠㅠ Hungry...
ㅠㅠ餓了...


Please to be our facebook friend :)
請來當我們臉書的朋友吧:)


No comments:

Post a Comment