Monday, April 29, 2013

韓國 知名早午餐咖啡廳 MAMAS (近首爾市政廳) Famous brunch cafe "MAMAS" near Seoul city hall


Do you love to eat brunch?
你們吃早午餐嗎?

I usually eat brunch  because it's very easy to skip breakfast... ㅋㅋ
因為我習慣不吃早餐,所以我通常都是吃早午餐...哈哈

cafe MAMAS is very famous brunch cafe !
MAMAS是韓國知名的早午餐咖啡廳!

I heard this place for several times that here is really good.
我早就聽了好幾次別人說這間店很棒

But I didin't went there ㅠㅠ
但是我之前去都沒去過

Finally, I went there !!! ><
不過,我終於來了!!!><




They will open more cafes in Gwang hwa moon and Time square.
他們將會在光化門和時代廣場開更多的分店

>< GOOD NEWS ><真棒的消息


can you see me? ㅋㅋㅋ
你們有看到我嗎? 哈哈哈


people can keep their coupon in here.
這裡是可以放客人們的折價卷

Coupons are always easy to lost ㅠㅠ
通常折價卷是很容易被弄丟的

I think that a good idea to keep my coupon in here. ㅋ
我覺得把我的折價卷放這真是個好主意 哈


Fresh fruite ><
新鮮水果><






Actually, the price is quite high,
老實說這裡的價位算蠻高的


lemon water !
檸檬水!



Yehhhh !!!
耶!!!

I ordered
我點餐囉

Mozzarella & Tomato Panini 8500won
馬芝瑞拉起士&蕃茄 義式烤三明治 韓圜8500(台幣230)

Green grape juice 4500won
 青葡萄汁 韓圜4500(台幣120)

Ricotta Cheese Salad 11500won
義大利綠可塔起士沙拉 韓圜11500(台幣310)

Today's soup 4500won
今日湯品 韓圜4500(台幣120)




wow ! It's really good !!!
 哇嗚!它真的太好吃了!!!

Ricotta Cheese Salad is best memu in MAMAS.
義大利綠可塔起士沙拉是MAMAS的招牌 

If you like cheese , I highly recommand you this memu.
假如你們是喜歡吃起士的,我超推薦你們這道料理



This is also my favorite juice !
這也是我最愛的果汁!

Green grape ><  
青葡萄果汁><



OMG.... Can I eat right now?
我的天啊.....我現在可以吃了嗎?



ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ look at the cheese......
ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ看看那個起士

GOOD GOOD!
好吃 好吃!

I also saw lots of japanese people were eating in here.
我也看到很多日本人在這裡用餐

Don't be so popular,plz ㅠㅠㅠ
拜託,請別變得太有名ㅠㅠㅠ

I don't want to wait for a long time... ㅠㅠ
我不想要吃ㄧ餐飯要等很久...ㅠㅠ


Have a happy day ! +_+
祝大家有快樂的一天!+_+

Please friend us on facebook !!
請來當我們臉書的朋友吧!

3 comments:

  1. ヾ( ̄〓 ̄ヾ)ちゅ~~~♪

    ReplyDelete
  2. 濃湯看起來很好喝

    而且那個放折價卷的設計好貼心

    哈哈哈我懂那種不希望變得太有名的感覺

    太有名太多人就得等很久

    ReplyDelete
  3. ゜.+:。(●っゝω・)っ~☆HELLO!!゜.+:。

    ReplyDelete